15 Ağustos 2019 Perşembe

Balkan turuna ne zaman, ne şekilde karar verdim ?

2016 yılında "Scooter ile Bodrum'dan Yunanistan Turu" 'nda önümüzdeki sene (2017) için Balkanlar Turu yapma kararı almıştım. O kış rotamı hazırlamaya başladım. Rota hazırlıklarım için tıklayınız.
Hazırlık aşaması tamamlanmak üzere öğrendimki yurtdışı çıkış yasağım var !!!
Neden ? Cumhurbaşkanı'nı ve iktidar hükümetini asla bir küfür ve hakaret içermeyen sözler ile sosyal medyada eleştirdiğim için "halkı galyana getirmek ve silahsız terör örgütü üyeliğinden" hakkımda açılmış davam vardı. O günleri hatırlamak istemiyorum :(
Neticede o yaz hareket edemedim. Planlar 2018 yaz sezonuna ertelendi.
2018 kışında babamın hastalığı ortaya çıktı :( Amansız hastalık kansere yakalanmıştı. Balkan turumu derhal erteledim. 2019 Şubat ayının ilk haftasına kadar savaştık fakat 10 Şubat 2019 da babamı kaybettik :(
2016 yılında "Scooter ile Bodrum'dan Yunanistan Turu" uğurlamasında
babam (Cenap TEZER), ben (Emrah TEZER) ve oğlum (Emir TEZER)

Son günlerine dek hep beraberdik. Babamında kendi gezgin arkadaş gurubu ile Balkan ülkeleri turu planı vardı. O bana bildiği, planladığı, gezeceği yerleri anlatıyor... ayni şekilde bende ona tur programımdaki yerleri. Karma bir tur oldu. Benim tur planımın büyük bir bölümü onun tavsiyeleri ile oluştu.
Üzgündüm... Son haftalarında bana kendisinin Balkan turuna çıkmayacağını, vaktinin olmadığını onun yerine benim bu turu yapmamı istemesi beni derinden yaralıyordu.
Verilmiş bir söz ve isteği yerine getirmek üzere Mart ayından Haziran ayının ikinci haftasına kadar sıkı bir çalışma sonucunda Balkan turu programım son halini aldı. Bu turu babam için yapacak ve her anımda yanımda olacağını biliyordum.
Hazırlık aşamasını nasıl sonlandırdık, neler yaptık için ilgili sayfaya tıklayınız.

Sonuç olarak...
Gökmen KESKİN arkadaşım ile iki kişi, iki motosiklet,13 Haziran 2019 tarihinde Bodrum'dan yola çıktık. Yaklaşık 45+ gün, 12.000km, çadır konaklama şeklinde olacak tarihi ve doğal güzellikler gezi niteliğinde turumuzda Türkiye, Bulgaristan, Makedonya, Arnavutluk, Kosova, Karadağ, Bosna-Hersek, Hırvatistan, Slovenya, Macaristan, Sırbistan ülkelerinde bulunacaktık.
13 Haziran 2019 sabahı Balkan Turu'muza çıkarken sürpriz yapıp bizi uğurlamaya gelen
BoSKu-Bodrum Scooter Kulübü 'nden arkadaşlarımız


_________________________________________________
Scooter ile Bodrum'dan Balkanlar Turu
www.facebook.com/scooterilebalkanlarturu
www.instagram.com/emrahtezer
www.emrahtezer.com.tr/nerede
Planlanan Tur Rotam 1 : www.bit.ly/scooterilebalkanlarturu1
Planlanan Tur Rotam 2 : www.bit.ly/scooterilebalkanlarturu2

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder